Създайте свой онлайн магазин в MerchantPro и продавайте успешно и със стил!

Статии

Енерджи-Ка: Изграждаме кабелни трасета, кабелни линии и шинопроводи с продукти с доказано високо качество

10.05.2018 г.


Енерджи-Ка, част от италианската група Caraglio (Каральо), оперира на българския пазар вече близо 20 години. „За този период успяхме да се утвърдим като надежден и коректен партньор, да заслужим доверието на български и чуждестранни инвеститори, както и на големите строителни фирми в страната, което е резултат от стремежа ни да предлагаме високо качество на добра цена”, разказаха за Инженер.bg от Енерджи-Ка. Сред множеството продукти и услуги, които фирмата предлага на българския пазар е изграждането на кабелни трасета, кабелни линии и шинопроводи.

 

За изграждането на прави кабелни трасета от Енерджи-Ка използват стоманена ламарина, обработена с различни покрития – поцинковане по метода Сендзимир, лакиране и горещо поцинковане.

 

„Горещото поцинковане по метода Сендзимир се извършва върху стоманена ламарина DX51D. Покритието е Z275, отговарящо на обща минимална маса и на двете повърхности, равна на 275 g/m2”, поясниха от Енерджи-Ка. Продуктите, обработени по този метод, могат да бъдат използвани за вътрешни инсталации при нормални атмосферни условия.

 

Допълнително, обработената по метода Сендзимир листова ламарина, може да бъде лакирана. Лакирането обикновено включва нанасяне на топлоустойчиво и негоримо епоксидно-полиестерно покритие, след което ламарината се оцветява, най-често в цвят синьо RAL7035, като това не изключва и други цветове.


За изграждането на външни инсталации листовете ламарина обикновено се обработват чрез горещо поцинковане, включващо потапянето им в разтопен цинк. „Горещото поцинковане се извършва след обработката на стоманена ламарина DD11”, поясниха от Енерджи-Ка. Продуктите, обработени по този метод, могат да бъдат използвани за външни инсталации при нормални атмосферни условия.


 

Енерджи-Ка предлага и изграждане на системи от канали от неръждаема аустенитна стомана (inox) AISI304 и 316L. „Подобни системи са подходящи за места, в които е налице повишена агресивност по отношение на корозивните фактори”, коментираха от Енерджи-Ка.

 

Самите канали са снабдени с капак, връзки, специални части и са закрепени на елементи за окачване (конзоли).

 

„Чрез изграждане на кабелни трасета със скари от стоманени ленти се постига бързо инсталиране и едно стабилно и икономично монтиране на кабелите”, заявиха от Енерджи-Ка. Носещите скари са снабдени с аксесоари за свързване и закрепване. В зависимост от мястото на инсталиране повърхността на скарите може да бъде подложена на различен вид обработка, а за изработката на самите скари се използват различни видове стомана.

 


При изграждане на кабелни трасета, в зависимост от конкретното приложение и място на инсталиране, от Енерджи-Ка използват следните видове кабели:

 - FROR – аналог на ШВПС, ШВПЛ, NYM;

 - FG7OR – аналог на NYY, NYY FR, СВТ, СВТТ, СВВн/А;

 - FG7OM1 – аналог на N2XH, СХПн/В;

 - FTG10OM1 – аналог на NXHX-FE 180/E30;

 - N07V-K – аналог на ПВ-А2;

 - И много други.

 

Повече информация за Енерджи-Ка, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите й планове за развитие от ТУК!

 

Източник на снимковия материал: Енерджи-Ка 

Новини

  • Тихерт гарантира качество и прецизност при изработката на щанци

    Тихерт гарантира качество и прецизност при изработката на щанци

    „Нашата компания предлага изработването на щанци за различни индустриални отрасли. Такъв тип обработка е предпочитана пред други подобни методи заради постигането на висока производителност, особено при серийно производство“, информираха за Инженер.bg от фирма Тихерт. Щанците се отличават със сложна конструкция, към която има високи изисквания по отношение на прецизността на изработка и сглобяване. Дизайнът им се определя напълно от формата и размерите на конкретния детайл и технологията на производство.

  • АС-ДС: Високопрецизни радарни нивомери LWT300 с внедрена диагностика за по-висока надеждност от ABB

    АС-ДС: Високопрецизни радарни нивомери LWT300 с внедрена диагностика за по-висока надеждност от ABB

    Доказаната българска компания АС-ДС, специалист в областта на електроизграждането и автоматизацията, е официален представител на продуктите на ABB Automation Products у нас. „Бихме искали да обявим пазарния дебют на серията високопрецизни радарни нивомери LWT300 с интегрирана технология LevelExpert на ABB. Устройствата са разработени с оглед улеснена употреба и подобрена надеждност в приложения с течни и твърди материали“, коментираха за Инженер.bg от АС-ДС.

  • Новият колаборативен робот CRX-10iA на FANUC отваря следваща глава в историята на японската компания

    Новият колаборативен робот CRX-10iA на FANUC отваря следваща глава в историята на японската компания

    Недостигът на квалифицирана работна ръка, конкуренцията в цените и стремежът към увеличена гъвкавост на производството създават нови предизвикателства пред всички промишлени отрасли. По време на най-голямото търговско изложение за роботика iREX в Токио, световният лидер в производството на индустриални роботи и решения за автоматизация FANUC представи своите решения за фабриката на бъдещето, както и много технологични иновации.

Интервю

  • Инж. Иванов от Костал: Машиностроенето у нас има бъдеще – нека повече млади хора да инвестират в технически знания

    Инж. Иванов от Костал: Машиностроенето у нас има бъдеще – нека повече млади хора да инвестират в технически знания

    Ако сте инженер и всяка сутрин, отивайки на работа, първото, което виждате, са позитивни и усмихнати хора, то най-вероятно работите в Костал България Аутомотив. Точно като инж. Костадин Иванов – авиоинженер по образование и конструктор „Производствено оборудване поточни машини“ в пазарджишкия завод понастоящем – новият гост в рубриката ни „Един работен ден на...“. Подробности за работата в компанията и коментара на един млад инженер за техническото образование у нас, четете в следващите редове.