Статии

Инженер.БГ оптимизира стратегията си за присъствие в социалните мрежи

13.06.2019 г.

Добре разработената дигитална маркетингова стратегия е важна за всяка компания, която търси развитие, а социалните мрежи са изключително мощен инструмент за комуникация с потребителите и популяризиране на продуктите или услугите ѝ. Затова екипът ни обръща специално внимание на социалните мрежи и оптимизира стратегията ни за присъствие в тях. Целта е органичен растеж и по-висока професионална ангажираност на аудиторията в каналите ни.

 

Щастливи сме да ви съобщим, че в резултат на тези наши усилия, последователите ни във Фейсбук страницата на Инженер.bg прехвърлиха 8 000 човека, а според данните за последните 28 дни публикациите в нея са достигнали до 143 852 души, което е много повече от самите последователи на страницата. За същия период прегледите на страницата са нараснали с 353%. Потребителите на страницата на Инженер.bg са увеличили и активността си и вече все по-активно харесват, споделят и коментират, като за последните 28 дни ангажираните с публикациите са над 20 000 човека.


Потребителите в страницата на Промо.bg също стават все по-активни. Започнахме да получаваме двойно повече запитвания по отношение на промоционалните оферти, които веднага препращаме към нашите партньори, предлагащи желания продукт или услуга.

 

Отскоро Фейсбук предлага и нова функция за публикуване на обяви за работни места, която значително повишава броя на достигнати потенциални кандидати. Ние вече се възползваме от новите функции. В резултат на това ежедневно получаваме кандидатури във Фейсбук страницата на Борса.bg, които навременно препращаме до нашите партньори.

 

А това е само началото... Очаквайте още хубави новини от нас!

 

Източник на снимковия материал: Инженер.bg

Новини

  • Eл Ди Джи: Продуктовата гама Odace на Schneider Electric – комфорт, съчетан със стилен дизайн

    Eл Ди Джи: Продуктовата гама Odace на Schneider Electric – комфорт, съчетан със стилен дизайн

    Времената се променят, а заедно с тях и нашите навици и желания. „За да бъде в крак с последните тенденции, компанията Schneider Electric създаде продуктовата гама Odace, която благодарение на елегантния си външен вид, удовлетворява най-различни вкусове и приложни изисквания. Изделията от серията Odace на Schneider вече са налични при нас на склад и потребителите могат да разгледат каталога и ценовата листа, публикувани на нашия сайт“, съобщиха за Инженер.bg от фирма Ел Ди Джи.

  • Най-новият компресор на BOGE и иновативни серии на Camozzi вече са част от портфолиото на ЛД

    Най-новият компресор на BOGE и иновативни серии на Camozzi вече са част от портфолиото на ЛД

    Изцяло нови продукти и технически решения демонстрира утвърдената българска компания ЛД по време на тазгодишното издание на MachTech & InnoTech. „Имаме удоволствието да представим пред българската специализирана публика най-новия компресор с марка BOGE, чиято световна премиера бе по време на Hannover Messe 2019”, заявиха пред Инженер.bg от ЛД. Сред акцентите в представянето им бяха и новите продуктови серии на Camozzi.

  • IMI: Със стажантската ни програма амбициозни млади хора тръгват по пътя на високите технологии

    IMI: Със стажантската ни програма амбициозни млади хора тръгват по пътя на високите технологии

    И тази година производителят на автомобилна, индустриална, ВЕИ, телекомуникационна и битова електроника Интегрейтид Микро-Електроникс България взе участие в едно от най-мащабните кариерни изложения – „Стажове“. От българското дружество на международния холдинг IMI отново представиха своята стажантска програма пред студентите. „Запознайте се с нашата организация и производствени процеси. Станете част от стажантската ни програма и открийте своето призвание”, заявиха от компанията.

Интервю