Статии

Инженер.БГ оптимизира стратегията си за присъствие в социалните мрежи

13.06.2019 г.

Добре разработената дигитална маркетингова стратегия е важна за всяка компания, която търси развитие, а социалните мрежи са изключително мощен инструмент за комуникация с потребителите и популяризиране на продуктите или услугите ѝ. Затова екипът ни обръща специално внимание на социалните мрежи и оптимизира стратегията ни за присъствие в тях. Целта е органичен растеж и по-висока професионална ангажираност на аудиторията в каналите ни.

 

Щастливи сме да ви съобщим, че в резултат на тези наши усилия, последователите ни във Фейсбук страницата на Инженер.bg прехвърлиха 8 000 човека, а според данните за последните 28 дни публикациите в нея са достигнали до 143 852 души, което е много повече от самите последователи на страницата. За същия период прегледите на страницата са нараснали с 353%. Потребителите на страницата на Инженер.bg са увеличили и активността си и вече все по-активно харесват, споделят и коментират, като за последните 28 дни ангажираните с публикациите са над 20 000 човека.


Потребителите в страницата на Промо.bg също стават все по-активни. Започнахме да получаваме двойно повече запитвания по отношение на промоционалните оферти, които веднага препращаме към нашите партньори, предлагащи желания продукт или услуга.

 

Отскоро Фейсбук предлага и нова функция за публикуване на обяви за работни места, която значително повишава броя на достигнати потенциални кандидати. Ние вече се възползваме от новите функции. В резултат на това ежедневно получаваме кандидатури във Фейсбук страницата на Борса.bg, които навременно препращаме до нашите партньори.

 

А това е само началото... Очаквайте още хубави новини от нас!

 

Източник на снимковия материал: Инженер.bg

Новини

  • Атикс: Надеждна детекция на обекти при LED осветление с новите сензори на Leuze electronic

    Атикс: Надеждна детекция на обекти при LED осветление с новите сензори на Leuze electronic

    Утвърдената българска фирма Атикс, предлагаща решения и продукти за индустриална автоматизация, представя новите дифузно-рефлекторни сензори на международния специалист в областта на оптоелектрониката Leuze еlectronic. Устройствата от сериите 3C, 25C, 46C и 49C се отличават с подобрено потискане на околната светлина, благодарение на което предлагат на потребителите висока функционална надеждност. Това ги превръща в оптимално решение при наличието на LED осветление.

  • Danfoss награди Бандени за най-високи резултати от продажби, постигани до момента в Адриатическия регион

    Danfoss награди Бандени за най-високи резултати от продажби, постигани до момента в Адриатическия регион

    Българската търговска фирма Бандени, получи заслужено признание от основният си партньор Danfoss. Родната компания бе отличена от производителя за постигнати най-високи резултати от продажби и най-голям оборот за Адриатическия регион за 2018 г. „Изключително щастливи и горди сме, че усилията ни са възнаградени. Радваме се, че сме допринесли за успеха на нашите партньори и това ни амбицира да подобрим резултатите си“, споделиха от Бандени за Инженер.bg.

  • Eл Ди Джи: Продуктовата гама Odace на Schneider Electric – комфорт, съчетан със стилен дизайн

    Eл Ди Джи: Продуктовата гама Odace на Schneider Electric – комфорт, съчетан със стилен дизайн

    Времената се променят, а заедно с тях и нашите навици и желания. „За да бъде в крак с последните тенденции, компанията Schneider Electric създаде продуктовата гама Odace, която благодарение на елегантния си външен вид, удовлетворява най-различни вкусове и приложни изисквания. Изделията от серията Odace на Schneider вече са налични при нас на склад и потребителите могат да разгледат каталога и ценовата листа, публикувани на нашия сайт“, съобщиха за Инженер.bg от фирма Ел Ди Джи.

Интервю