Дискусии / Позиции

Внимание и отговорност към служителите е формулата за успехи в JYSK. А добрата практика заслужава подобаваща награда

19.09.2019 г.

 

 


На своите над 23 000 служители по целия свят JYSK отделя специално внимание. Обратната връзка от тях е изключително ценна за нас и постоянно се стремим да създаваме условия за това те да се чувстват добре на работното си място“, разказаха за Инженер.bg от JYSK България. Как преминава работният ден в JYSK ще разберете от Валентин от разпределителния център на JYSK в Божурище и четирима негови колеги от Европа. Въпреки че живеят в различни страни, те споделят общо мнение за работата си, обединени от ценностите, върху които се изгражда идентичността на JYSK.


 

Днес всички познаваме бранда JYSK като датска компания за търговия със стоки за дома на дребно. Компанията поема пътя си от един магазин в Дания през 1979 г. до повече от 2700 магазина в различни краища на света. Наскоро врати отвори Дистрибуционният център на компанията в Божурище, който ще обслужва всички магазини на JYSK в 5 държави от региона на Югоизточна Европа.


Какво се случва преди стоките да пристигнат в магазина?

 

Валентин Джанабетски заема позицията специалист по прием на стоки (Goods Receipt Specialist) в Разпределителния център на JYSK в Божурище. Специалистът е отговорен за обработването на стоките след постъпването им в Центъра. Той описва подробно етапите на процеса: „Първата стъпка включва разтоварването на получените продукти и палетизирането им. Следва прецизното преброяване и претегляне на всичко, което е постъпило. Работим със система за складово управление, в която регистрирам продуктите, като всяка опаковка получава баркод“.

 

Работата на Валентин продължава с въвеждане в системата на данни на местонахождението на палетите и стоките. Грижи се и за начина, по който те се съхраняват, както и за най-оптималното подреждане на складовото помещение.

 

Усмивка и нестихващо вдъхновение по пътя към високи резултати


Ободряващо кафе и разговор с колегите – това е нашата формула за уверен старт на един ползотворен ден“, казва Страхиня, „Store Manager” в JYSK Смередево, Сърбия. „Задължителен елемент е усмивката, която е породена от високите постижения, които отчитаме. Провеждам обученията на колегите, които ще заемат ръководни позиции при нас“.

 

 

Своевременно и комплексно обслужване на клиентите


Делово – със среща с мениджъра „Обслужване на клиентите“ пък започва работният ден на Атанасиос Ворилас – „Customer Service Area Responsible” в Центъра за обслужване на клиенти в JYSK Гърция. Целта на съвещанието е да се очертае дневният ред и да се набележат проблемните точки.

Общуването с клиенти заема значителна част от времето ми. Задачата на екипа ни е да отговорим на постъпилите онлайн и по телефона клиентски заявки или в магазините. Усилията ми са насочени към това да създам добро впечатление за компанията у потребителите“, сподели Атанасиос.

Разнообразни предизвикателства и активно сътрудничество с колегите

 

Мариана Лехтинен е тийм лидер в отдел „Заплати“ в централното управление на JYSK във Финландия. Заедно със своите колеги, тя има отговорността да помага на ръководството, да изработва договори и да откликва при запитвания на служителите на компанията. „Ежемесечно получаваме стотици имейли, бележки и обаждания по телефона. В нашият екип развенчаваме мита, че работещите в това направление, не се забавляват“, разказа Мариана.

 

Усилията не остават незабелязани


А отличията красноречиво свидетелстватза успехите на JYSKПо-рано тази година в няколко европейски държави  –Румъния, Унгария, Словакия и Чехия, JYSK получи приз за най-добър работодател „AON Best Employer Award“. В Босна и Херцеговина се класира на второ място.


Наградата доказва мотивацията и високата оценка на служителите към компанията. Тя ще спомогне за изграждането на благоприятно общественото мнение за бранда, ще даде представа на потенциалните служители за работния микроклимат и философията ни и ще помогне при избора им на нова професия“, коментираха наградените HR мениджъри на JYSK.


Ако имате желание да станете част от амбициозния екип на JYSK и искате да работите в модерна и положителна работна среда, не се колебайте да се информирате за актуалните свободни позиции, които компанията предлага в момента.

 

 

Източник на снимковия материал: JYSK

Още от Електротехника