Дискусии / Позиции

Как да продаваме успешно в Румъния и Гърция? eCommerce Academy и водещи експерти дискутираха възможности

07.11.2019 г.


От 31-ви октомври до 1-ви ноември т.г. в зала „Витоша“ на Интер Експо Център в столицата се проведе четвъртото издание на събитието „Продавай успешно в Румъния и Гърция“. Мероприятието се организира от академията за електронна търговия и обучения в сферата на дигиталните умения и компетенции eCommerce Academy. Инженер.БГ, чрез петезичното си онлайн техническо списание на английски, български, македонски, румънски и сръбски BalkanEngineer.com, бе сред основните медийни партньори на събитието. Как премина то и каква интересна и ценна информация научихме от гостите, ще ви разкажем в следващите редове...

 


Събитието събра на едно място стотици български електронни търговци и 14 лектори – утвърдени онлайн специалисти от Румъния и Гърция


Официален старт на  мероприятието даде г-н Никола Илчев от eCommerce Academy. Той приветства всички гости и загатна какво предстои през двата дни, изпълнени с интересни срещи, полезни презентации и вълнуващи дискусии.


 

Лекционната програма стартира с презентацията на г-н Фотис Курмадас от Гръцката eCommerce асоциация GRECA, който сподели с гостите какво трябва да знаем за пазара в Гърция и потребителските нагласи там, за да реализираме успешни продажби на територията на страната. Как да продаваме успешно в Румъния? На този въпрос отговори г-н Октавиан Димитреску, представител на румънска онлайн платформа.


 

След това г-н Христо Радичев, управител за България на „Медияпост Хит Мейл“ обобщи представената до момента информация и направи сравнение между двата представени пазара и картината в България. Господин Радичев даде на гостите ценна информация и съвети за това какво е нужно, за да имаме успешен бизнес в съседните държави.


 

След това лекциите продължиха през целия ден с полезна информация, включително как да подготвим  своя магазин за продажби на чуждестранен пазар; кои са платформите, чрез които можем да стартираме без големи инвестиции; кои са маркетинговите канали за качествено позициониране на бранда ни и др.


 

Утвърдени компании в областта на онлайн бизнеса и дигиталния маркетинг представиха свои решения

 

В рамките на събитието, наред с целодневните лекционни панели с интригуващи теми, се проведе и съпътстваща изложба, в която водещи компании в света на електронната търговия, дигиталния маркетинг и спедицията представиха своите решения, чрез които подкрепят и помагат на онлайн търговците. Сред тях бяха: eMAG, Speedy, Balkan eCommerce, WKH Digital Agency и др.


 

Вторият ден от събитието бе посветен на практически семинари

 

Организаторите бяха подготвили два специални практически семинара за всички електронни търговци, които планират продажби в съседните държави.

 

Първият уъркшоп бе организиран от специалистите от Speedy и Cloudcart. Той бе посветен  на темата „Как да се подготвим за Black Friday и коледната шопинг треска“. Вторият уъркшоп бе подготвен от екипа на eMAG. Той представи възможностите за успешни продажби в платформата, както и различни стратегии и техники.

 

За екипa ни бе удоволствие да се потопим в света на електронната търговия и онлайн продажбите! Благодарим на г-н Никола Илчев и на целия екип на eCommerce Academy за възможността!

 

Източник на снимковия материал: Инженер.bg

Още от Електротехника