Да помогнем на българските болници с дооборудване, поддръжка и сервиз в борбата с COVID-19! Включете се в инициативата ТУК!

Новини

Петте стъпки за качествена поддръжка от Rittal Service

07.04.2020 г.







Само когато една компания е в състояние да привлече и задържи вниманието на група потребители и да изненада положително своите реални и потенциални клиенти, тя може да разчита на атрактивни темпове на растеж. Когато става въпрос за компания с авторитет на пазара като Rittal, осигуряваната от нея техническа поддръжка трябва да бъде безупречна. „Предоставяйки качествена поддръжка на нашите клиенти, ние играем важна роля за техния растеж и успех, защото много потребители се отказват от определени продукти, когато смятат, че поддръжката им не е на необходимото ниво“, коментираха за Инженер.bg от българското дъщерно дружество на Rittal.


За Rittal Service петте елемента, осигуряващи дългосрочен пазарен успех, са:

 

1. Доверие от страна на клиента благодарение на осигуреното съдействие от производителя:

 -  Поддръжка от производителя на място (в рамките на 8 часа, когато това е договорено);

 - Съвети и препоръки по телефона;

 - Бърз достъп до оригинални резервни части;

 - Отлично познаване на инсталираните продукти;

 - Дигитално документиране на записите по обслужването и поддръжката;

 - Прозрачност на направените разходи.


2. Без неприятни изненади:

 - Дългосрочно инвестиционно планиране;

 - Достоверно планиране на бъдещите бюджети.



3. Бързо отстраняване на неизправности в случай на неочаквани инциденти:

 - Ако ситуацията се развие по най-сериозния или неприятен за клиента начин, Rittal предоставя глобална поддръжка 24/7 и 365 дни в годината;

 - Благодарение на оптимизираните складови наличности от резервни части, около 90% от всички ремонти приключват още при първото посещение.


4. Техническа компетентност и знания на вътрешните клиентски екипи по техническа поддръжка на Rittal:

 - Редовното обучение гарантира, че нашите висококвалифицирани специалисти притежават и непрекъснато разширяват своите задълбочени знания за продуктите;

 - Задължителните нормативни проверки се извършват от сертифицирани за това специалисти;

 - Квалифицирани специалисти по хладилна техника и електротехника са на разположение при решаване на проблеми на място.


5. Гаранция:


Rittal предоставя на клиентите 24-месечна „Гаранция от производителя“ за следните продуктови групи, при условие че те се използват в рамките на предвидената употреба: чилъри и климатици, топлообменници въздух/въздух и въздух/вода (LLWT и LWWT), врати за климатичен контрол (KTS) и всички елементи от продуктовата гама на IT инфраструктурата на RimatriX5 (RM5). „За всички останали активни устройства, предлагани от Ритал, се дава 12-месечна гаранция, включително: вентилатори, терморегулатори, лампи и др., климатичен контрол (SK), системи за повторно охлаждане (RK)“, поясниха от Ритал.



„Ако по време на гаранционния период се появи някакъв дефект в договорния продукт, който значително влошава функционалността му, Rittal премахва дефекта чрез услуга, предоставена по телефона или, ако се налага, чрез замяна или ремонт в разумен период от време. Възможно е също Rittal да предостави на клиента резервни части, необходими за отстраняване на дефекта, при условие че това е предпочитан от клиента метод“, допълниха от българския офис да водещия немски производител.

 

Повече информация за Ритал ЕООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите ѝ планове за развитие от ТУК!



Източник на снимковия материал: Rittal, Ритал

Още от Енергетика (ВЕИ)