Да помогнем на българските болници с дооборудване, поддръжка и сервиз в борбата с COVID-19! Включете се в инициативата ТУК!

Внедрявания

Schaeffler Group с участие в проект за възстановяване на буксови лагери по инициативата „Новият път на коприната“

04.07.2018 г.


В края на май т.г. Schaeffler Group, утвърден производител на лагери и лагерни възли, подписа договор с държавните железници на Казахстан. Договорът представлява първият проект на компанията по инициативата „Новият път на коприната”. „Schaeffler Group и компанията за производство на железопътни вагони JSC Kaztemirtrans, която е част от казахските държавни железници, подписаха договор за възстановяване на буксови лагери. В Казахстан се използват десетки хиляди такива лагери. От следващата година те ще бъдат възстановявани в завода на Schaeffler в Уляновск, Русия“, съобщиха за Инженер.bg от Шефлер България. „Със своята програма за възстановяване на лагери Schaeffler ще съдейства за модернизацията на казахските железници“, заяви проф. д-р Райнер Линднер, президент на Schaeffler Group за региона на Централна и Източна Европа, Близкия изток и Африка, при подписването на договора от страна на Schaeffler Russland GmbH.


 

„Това е важна стъпка за Казахстан в ролята му на логистичен център по инициативата на китайското правителство One Belt, One Road (б.ред. „Един пояс, един път“)“, коментира още Райнер Линднер. Този проект е първото участие на Schaeffler Group в инициативата, позната още като „Новият път на коприната“, който има за цел да модернизира индустрията и транспортните съоръжения в Казахстан и в Централна Азия.

 

Възстановяването на лагерите въз основа на многогодишния опит на компанията позволява да им бъдат направени и редица технически подобрения. „Schaeffler разработи например система за херметизиране, която да позволява експлоатация на колоосите при температури до -60 °C. Така ще бъдат удовлетворени още по-добре специфичните изисквания на трансевроазиатския транспортен коридор.


 

Schaeffler има важен принос за намаляване на емисиите CO2 в транспорта чрез програмата си за възстановяване на колооси – услуга, която е достъпна също и за конкурентни продукти. „По този начин се избягва енергоемкото производство на нови лагери. Schaeffler може също така да постави DMC код върху лагера по време на възстановяването му, ако това бъде поискано от клиента. Чрез този код се създава пълна документация за изделието“, поясниха от Шефлер България. Поддържането на история на експлоатацията и поддръжката дава възможност за удължаване на договорените с оператора интервали за техническо обслужване, което води до намаляване на транспортните разходи“, допълниха българските специалисти.

 

Използването на лагери TAROL предлага допълнителна възможност за увеличаване на интервалите за техническо обслужване. Тези конусно-ролкови лагери имат компактен дизайн и се доставят смазани и капсуловани. Следователно те имат по-дълъг ефективен експлоатационен живот в сравнение с буксовите лагери, които обикновено се използват в транспорта“, заяви в заключение д-р Майкъл Холцапфел, вицепрезидент на Business Unit Railways Europe.


 

Повече информация за Шефлер България ООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и активни промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите й планове за развитие от ТУК!

 

Източник на снимковия материал: Шефлер България, Schaeffler

Още от Машини, мех. системи