Да помогнем на българските болници с дооборудване, поддръжка и сервиз в борбата с COVID-19! Включете се в инициативата ТУК!

Интервю

Васил Георгиев от Либхер-Транспортейшън Системс Марица: Когато възникне проблем, не питам „Кой?“, а „Защо?“

19.12.2019 г.


Когато бивш военен попадне в производствения отдел на голяма международна компания, ситуацията може да стане наистина интересна! Днес в рубриката на Инженер.bg „Един работен ден на...“ ви срещаме с Васил Георгиев, началник смяна в Либхер-Транспортейшън Системс Марица, който ни разказа защо трябва да прекарваш обедната почивка с колегите си и колко е важно, когато възникне проблем, да не се пита „Кой?“, а „Защо?“.


Здравейте, бихте ли се представили пред читателите на Инженер.bg?


Здравейте! Казвам се Васил Георгиев и работя в Либхер-Транспортейшън Системс Марица от 11 години. Имам висше военно образование, което впоследствие надградих с административно- управленска специалност в Университета за национално и световно стопанство.


Каква длъжност заемате към момента в Либхер-Транспортейшън Системс Марица?


Към момента съм началник смяна. Отговарям за производството на напълно нов за дружеството продукт – охладителна система за ремаркета. Тя се използва при транспорт на замразени и охладени продукти, като се отличава с иновативен охладител, работещ с три отделни независими охладителни агрегата, всеки от които може да работи с различна мощност.



Как започва вашият работен ден?


С разговор с всеки човек от екипа. Изясняваме кой какво прави и какви са следващите задачи. Всъщност, стартът на деня е весел, защото трябва да накарам 30 човека с различни мнения и настроения да се съсредоточат в обща цел.


Кои са основните задачи и дейности, които изпълнявате ежедневно?


Най-общо, изпълнявам координационна дейност. Задачата ми е да гарантирам, че необходимият брой уреди ще бъдат изработени, за да имаме в крайна сметка доволен клиент.


Казахте, че трябва да накарате 30 човек да работят заедно с обща цел. Разкажете ни повече за екипа, който ръководите.


Ръководя около 25 човека средно, плюс още около 10, с които трябва да синхронизирам работата си. Те са както различни като професионална квалификация – сред тях има среднотехнически специалисти и висшисти – така и уникални като личности. Опитваме се да поддържаме добри, приятелски отношения, без напрежение. За мен това е от водещо значение и се старая, дори по време на обедната почивка да сме заедно, за да сме сплотени. В крайна сметка трябва да сме като зъбните колела на добре смазана машина.


Това ли е най-трудната част от работата?


Бих казал, че това е основното предизвикателство – да можеш да мотивираш хората. Опитвам се да го постигам с разбиране, с разяснения. Когато възникне проблем например, не се пита „Кой?“, а „Защо?“ – търси се същността, причината и се взимат мерки срещу нея.


Мога да заявя, че компанията цени хората и инвестира в тях. И считам, че това е правилният път – по-добре е да вложим в обучението на някой и след това да берем резултатите от общия ни труд.


Какви са основните ви отговорности?


Екипът ми да издаде качествена продукция. И с нескрита гордост искам да заявя, че колегите ми са свикнали да обръщат внимание на детайлите и самите те не приемат, когато нещо не е наред.


Защо харесвате работата си и длъжността, която заемате?


Заради предизвикателствата! Ако има спокойствие, то значи е налице проблем.


Какво си казвате в края на работния ден?


Имам навика да си правя обиколка на производствената зона и когато видя, че всичко е наред и през изминалия ден всичко е преминало така, както трябва, удовлетворението идва само.


Но най-важното е, че следващият ден трябва да е винаги по-добър!



Повече информация за Либхер-Транспортейшън Системс Марица ЕООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg!


Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите ѝ планове за развитие от ТУК!



Източник на снимковия материал: Инженер.bg

Още от Машини, мех. системи