Да помогнем на българските болници с дооборудване, поддръжка и сервиз в борбата с COVID-19! Включете се в инициативата ТУК!

Новини

Какви мерки предприе ФАНУК България, за да гарантира непрекъсната подкрепа на своите клиенти в условията на епидемия

24.03.2020 г.


През изминалите дни един от световните лидери в разработката и производството на роботи и роботизирани системи – японската компания FANUC, предприе редица мерки с цел да осигури непрекъсната работа и възможно най-доброто обслужване на своите клиенти. „Нашата основна цел е да продължим да работим при стриктно спазване на мерките за опазване здравето както на нашите служители, така и здравето на нашите клиенти“, заявиха за Инженер.bg от офиса на ФАНУК България.


Богатата гама от продукти на FANUC включва ЦПУ, роботи, робомашини и лазери, които са с ключова важност за производствата, в които са внедрени. Ето защо от компанията увериха, че правят всичко възможно да подкрепят своите клиенти и партньори в този труден момент.


„Служителите на FANUC, които работят в сферата на логистиката и обслужването, полагат всички усилия да се осигурят доставките на нашите продукти и резервни части до клиентите ни, работейки на смени, за да се намали рискът от инфекция“, посочиха от дружеството.


Във връзка с възникналата извънредна ситуация и с цел ограничаване разпространението на COVID-19, ФАНУК България въведе следната временна организацията на своята дейност при строго спазване на всички разпоредби от страна на компетентните власти:


 - Връзка с екипа на ФАНУК България се осъществява на телефон: 02/49 29 369;

 - Всички служители остават на разположение на мобилните си телефони и фирмени имейли;

 - Проследяват се всички имейли, обявени на фирмения ни сайт www.fanuc.bg, за да се отговаря на запитванията максимално бързо;

 - Доставката на резервни части се осъществява в обичаен порядък, като е възможно забавяне поради създалите се обстоятелства;

 - Отлагат се всички планирани обучения, профилактични технически обслужвания и инсталации на нови машини при съгласуване с клиентите;

 - Създадена е специална организация на сервизната ни дейност за максимално съдействие на всички възникнали сервизни случаи.



Допълнителна информация можете да получите на електронна поща: service.bg@fanuc.eu или на телефон: 02/49 29 369.


„Не се колебайте да се свържете с нас! Надяваме се на Вашето разбиране. Нека бъдем отговорни и позитивни!“, призоваха в заключение от ФАНУК България.


Повече информация за ФАНУК България ЕООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите ѝ планове за развитие от ТУК!


 

Източник на снимковия материал: ФАНУК България

Още от Машини, мех. системи