Да помогнем на българските болници с дооборудване, поддръжка и сервиз в борбата с COVID-19! Включете се в инициативата ТУК!


Новини

Нова услуга от Вило България гарантира надежден дистанционен сервиз и онлайн комуникация с експерт в реално време

06.04.2020 г.


Нова сервизна услуга предлага Вило България на своите клиенти. Wilo-Live Assistant ще осигурява онлайн помощ на операторите на помпени системи Wilo, които имат нужда от сервизен техник в периода на извънредната ситуация с COVID-19 у нас. „Приложението осъществява видео- и аудиовръзка с наш колега и ще може да се използва допълнителна опция за скициране и отбелязване в реално време”, съобщиха за Инженер.bg от българското дъщерно дружество на водещия европейски производител на помпени решения.



„Ние от Вило България напълно разбираме сериозността на текущата ситуация и се стремим да останем близо до своите клиенти. За да можем да продължим да извършваме сервизна дейност, без да застрашаваме безопасността на нашите клиенти и служители, въвеждаме новата услуга Wilo-Live Assistant за периода на извънредното положение”, обясниха от компанията.


Ето и как работи услугата:


1. Свържете се със Сервизния отдел на Вило България на телефон 0700 19 456 или чрез email на service.bg@wilo.com, като опишете съответния проблем;


2. Дежурният служител ще се свърже с Вас и ще Ви изпрати линк към услугата като SMS съобщение или имейл. Обърнете внимание, че валидността на линковете е 10 минути;


3. Отворете получения линк задължително в браузър Chrome (за компютри и за смартфони с операционна система Android) или в браузър Safari за потребителите с iPhone.


„Предварително проверете в настройките дали достъпът до камерата и микрофона е разрешен. Имайте предвид, че достъпът до видео услуги през Wi-Fi, особено, ако мрежата е публична, може да бъде ограничен, затова е препоръчително да използвате интернет мрежата на Вашия мобилен оператор“, уточниха от Вило България. По време на разговора имате възможност да пускате и да спирате както камерата, така и звука.


4. Приемете политиката за поверителност на Wilo и натиснете бутона Proceed with the call – така ще осъществите видео и аудио връзка със сервизен специалист и ще можете да използвате видео чат, който има допълнителната опция за скициране и отбелязване в реално време. Всички извършвани действия ще бъдат отразявани на Вашия дисплей, като Вие също можете да отговаряте на съобщенията и да прикачате снимки към разговора.


„Вило България запазва правото си да обслужва клиентите според преценката на сервизните инженери за неотложността и сложността на искания ремонт“, посочиха от компанията.


Повече информация за новата услуга можете да намерите на: https://bit.ly/Wilo-LiveAssist



Повече информация за Вило България ЕООД, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите ѝ планове за развитие от ТУК!



Източник на снимковия материал: Вило България, Wilo

Още от ОВК