Внедрявания

П и М Груп: 479 помпи HOMA дренират терените при строителството на железопътна мрежа в Хонг Конг

24.04.2019 г.

Напоследък често се говори за строежа на пътища и транспортни съоръжения. Темата е неизменна част от гражданските дискусии, държавните въпроси и медийното съдържание. Днес ви разказваме за това колко е важна предварителната подготовка на терените и съпътстващата инфраструктуа, за да бъде един път устойчив и безопасен. По темата се включиха специалистите от българското дружество П и М Груп, чиито партньор HOMA доставя 479 помпи за дренаж на терен за ново транспортно съоръжение в Хонг Конг, Китай.



В момента Хонг Конг подобрява инфраструктурата си, като разширява своята високоскоростна влакова мрежа с цел да подобри връзката между центъра и по-отдалечени райони. „Проблемът при този проект е, че теренът задържа вода, което налага изключително внимание при проектирането и при избора на материали и съоръжения“, разказаха от П и М Груп. Помпите на HOMA, избрани за проекта, трябва да гарантират ефективен постоянен дренаж на терена, така че да осигурят устойчивост на новопостроените пътни съоръжения.


Водите, които трябва да се дренират, са смесица от прясна, солена и канализационна вода – следователно с агресивност на блатни води. Това е допълнително утежняващо условие, което означава, че за помпеното оборудване трябва да се използват устойчиви материали. Ето защо подвижните части на използваните помпи са изработени от бронз, а уплътненията са устойчиви на тежките условия.


Помпи HOMA са предвидени за поставяне на 5 от линиите. Абсолютната експлоатационна надеждност на помпените агрегати е от изключителна важност за реализацията на проекта. Ето защо се налага производителят да предостави специално адаптирани за случая решения“, коментираха от българското дружество. Това става възможно благодарение на модулната система на HOMA с множество комбинации от мотори и хидравлики. Използват се помпи, които покриват широк хидравличен обхват и едновременно се справят добре с по-едри частици във водата.



Концепцията за модулна помпена система дава възможност да се реагира гъвкаво на условията и хидравличните параметри за конкретния случай, като се осигурява ефективен и икономичен процес на работа на помпите. „Дори и малки промени в местоположението на помпената станция или трасето на тръбопроводите водят до промяна на работната точка. Ето защо се налага всеки агрегат да е адаптиран за съответните параметри чрез подходяща комбинация между двигател и работно колело. Ако е необходимо, корекция се извършва и механично“, обясниха от П и М Груп.


За успешното изпълнение на проекта е необходима прецизна логистика, както и качество и надеждност на всеки отделен елемент. „Винаги когато има строителни работи по големи инфраструктурни обекти, и особено, ако те включват подземни съоръжения, се налага да се правят промени в хода на работа. Същевременно трябва да се спазва и предварителният график възможно най-стриктно. Ето защо бързата реакция и гъвкавостта на работа са от водещо значение. А производител от ранга на HOMA може да ги гарантира“, обобщиха П и М Груп, които предлагат продуктите на немската компания у нас.

Очаква се мащабното разширение на железопътната мрежа в Хонг Хонг да завърши през 2020 г.


Повече информация за П и М Груп, марките, продуктите и услугите, които предлага у нас, реализации и актуални промоционални кампании, бихте могли да намерите в микросайта на фирмата в Борса.bg! Разберете още кои са активните постоянни и стажантски позиции на компанията, както и подробности за технологичните възможности и бъдещите ѝ планове за развитие от ТУК!



Източник на снимковия материал: П и М Груп, HOMA

Още от ВиК